28 September 2008

Vinst, fredagsöl och lördagsfika.


... spelade match med Snipers ute på Ängby IP i fredags. Långt åt skogen.. Motståndarna Seg Deg IF stod upp rätt bra - men vi var det bättre laget. (Seg Deg.. vilket j*vla namn btw..)

Efter det var det Side Track för hela slanten - eller en 10-öring iaf. Kom dit eftersvettig och nerdressad, haha! Hade även glömt bort att det var löningshelg - och därav väldigt mkt folk.. M fällde ngn kommentar om att jag såg väääldigt nervös/stressad/obekväm ut.. Och det stämde rätt bra.. haha! Kände mig fan som en str8 bög på ett gayställe. Väldigt märkligt, men kan inte förklara det bättre än så.. ;) Stack vidare till Charles Dickens, Folkungagatan istället för några öl.

Lördag - ngt bakis, men ganska bra ändå. Blev inte en särskilt produktiv dag, men en fika nere i Sjöstan hann vi med iaf. M&B - två goda vänner stod för sällskapet. Trivsamt. Hyrfilm på kvällen. Nina Frisk. Rätt kul faktiskt.

Ikväll - bio. Patrik 1,5. Har hört att den ska vara rätt bra, så det blir skoj!

I övrigt händer det inte så mkt - men det är fina tider för porträtt i fönsterljus. Därav bilden. :D

(jag har nyligen insett att jag har blivit en fikatant - så, om ngn vill träffa mig. PLEASE - kan vi göra något annat än att fika..?!) ;)