24 September 2008

Macrolekar, mjölkbrist och tårar.


Bon Iver´s spelning igår på Berns var sååååå vacker! Jag får fortfarande gåshud när jag tänker på den. Så fint inramat - det enkla arrangemanget och musiken. Och när "re: stacks" brändes av blev jag alldeles varm, på gränsen till gråtfärdig. Det är inte ofta det händer. (Fast jag måste erkänna att jag grinar till jävligt fåniga saker ibland..) - Håll tyst om det! Jag har ju mitt rykte att tänka på. ;) haha

Annars - idag har jag skrivit klart två ansökningar. Baristajobb... Kaffe är mitt knark. Det vore kul att kunna jobba med det också..! Och - mjölkbristen imorse ledde till att jag inte fick mitt morgonkaffe förrän klockan hade passerat 15..! På tal om kaffe alltså.. ;)
(shit, vilket jävla i-landsproblem..)

Tog även en tur på cykeln - ner till Sjöstan, runt Hammarby.. Vilket väder..! Fast - ångesten tar snabbt över när man inser att det är för kallt med shorts.. ;)

Hemma igen - lekte jag med macrogluggen lite grann. Därav bilden.