12 September 2008

Dag 2



Dag 2 på Bloggen.

Tror att jag har börjat förstå att jag är med blogg. Det trodde jag aldrig. Och det är verligen ett tungt ansvar - bloggen kommer alltid i första hand numera. Jag kommer inte ha lika stor frihet längre. Inte heller kommer jag att kunna umgås med vänner när jag vill.

För jag en blogg att tänka på. Jag vill ju vara världens bästa bloggare. Få en sådan kopp i julklapp;
- "Världens bästa bloggare" - Tänk vilken känsla.

Inget av det här är förstås seriöst. Jag hade bara 6 st läsare på mitt första inlägg. Så jag kan egentligen skriva vad jag vill ;)

Idag - sov till 11, är fortfarande lite bakis faktiskt. Illa - men jag börjar ju bli gammal. Hemska tanke!

Bilden - från min sedvanliga långpromenad. Från Danvikstull. Gillar linjer.

Fredag idag btw - känns väldigt skönt! Inte för att jag lever mitt liv på helgerna. Jag är ju ett måndagsbarn. (läs ironi)

- Fixade Streets nya skiva igår. Everything is borrowed. Härlig låt; Heaven for the weather.
Spelade den igår ca 15 gånger. Och till slut kom solen fram. Så jag tror stenhårt på att det var låtens förtjänst.. :D