11 September 2008

Jag är med blogg!




Sesådärja!


Nu har jag äntligen hajjat det här med att ha sin egen blogg. Det är ungefär som att ha en gratis hjärnskrynklare liksom.


Undrar ifs om det är NÅGON som kommer att läsa här - men jag skriver väl ett par meningslösa rader ändå om mitt ganska så ointressanta liv.


Idag är jag bakis. Var ute med en ny vän och tog några öl igår. Vi möttes på Stortorget, Gamla Stan för att stappla ner till Pontus by the sea - som för övrigt inte alls är min kopp av te. Men det var väldigt trevligt.


Kom hem rätt tidigt - strax efter 12. Men jag kunde inte sova. Tror inte att jag kom till ro förrän klockan var 4-5 på natten. Och jag somnade på soffan.


Idag - kortfattat;

- qx

- fotosidan

- facebook

- 1,5 liter vatten

- 2 koppar kaffe

- telefonsamtal med kompisar ca 1 h.


Kul? Nej jag vet. Där har ni mitt liv.


I förrigår var jag ute en sväng med kameran. Resultatet syns ovan.
Ikväll blir det en sväng till IKEA. Där har ni mitt liv.
// A.