21 September 2008

Lugna pungen!


Ett tag sedan man skrev nu - så vad har hänt..?

Kortfattat

onsdag; öl med en god vän
torsdag; inget särskilt - pratade en stund i telefon med mamma som varit i Frankrike
fredag; lagade en jättegod krämig risotto med grön sparris, färska kantareller och kycklingfilé. drack ett glass rött här hemma med Peter. Jag var utan snus hela dagen. Lite grinig. :/
lördag; Peter säger åt mig att köpa snus, haha! Senare kom Henrik över på en kaffe - briljerade med mina baristakunskaper och fixade en caffe latte som hette duga. Sedan skjutsade han mig till kvällens höjdpunkt, Lina & Björns ihopflyttningsfest!

Festen var jävligt trevlig, det bjöds på pajer, korvar, skinkor och småmuffins. Dricka i stora mängder. Det var´t lite spritfest... Sen kom Singstar fram - och jag kröp upp i ett hörn.. Hatar att sjunga. Eller rättare sagt, hatar att höra mig själv "sjunga"... :)

Kom hem vid tre-halvfyra, satt uppe ett tag. Vaknade idag (söndag) kl. 14.44.

Det bästa som hänt dessa dagar är att jag hittade en 500-lapp på gatan när jag gick hem igår. Haha - nu går hjärnan på högvarv. Vad ska jag göra med pengarna...? Det brinner i fickan..! :)

Idag är jag lite bakis - men det är lugna pungen!

(bilden är från stadshagens tub, och nej.. det är ingen "bra" bild, men ngt måste man ju komma med!)