08 October 2008

Vardagstorka. Orka


Spelade sista matchen för säsongen med Snipers i lördags. Fast jag hann bara spela i 15 sekunder tills jag vred knät, och höften. Vi förlorade matchen med 4-3. Inte helt rättvist. Därefter väntade avslutningsfest/kräftskiva hemma hos N i laget. Fredhäll. Följt av en sen kväll på Lino av alla ställen. FAST - denna gång (min tredje) var det kul..! Vi porrade oss på dansgolvet och drev med hela spektaklet.

Söndagen - bakis. Och ont så ont.. Kunde knappt gå, inte blev det bättre heller. Men med lite Voltaren som P införskaffade på söndagskvällen blev det sakta bättre. Och jag mina funderingar på att gå till farbror doktorn börjar försvinna. Dock vore det nog bra - för att vara på den säkra sidan.

Länge sen jag skrev nu - men det är helt enkelt därför att det knappt har hänt ngt av intresse. Helgen var trevlig. Göken i fredags kväll - några öl med en vän. I övrigt - vanlig vardagstristess.

Men - igår ringde Boulebar mig och ville ha lite bilder. Det blir mest mat & mingelplåtning. Kanske lite porträtt. Det går av stapeln de 24e då de presenterar decemberbuffén. Blir roligt som fan!

Bilderna - Peter i fönsterljus, en liten reflektorskärm och ett stativ till hjälp. Tycker den blev jäkligt sjysst. Gillar den utan toning bäst, tror jag...

hm.. annars, youtubar mest hela tiden - och kom över denna låt. Väcker en hel drös med gamla nostalgiska minnen från skatetiderna då man satt och kollade på 411-filmer på Wharehouse. Tror att den var med i reklamerna för klädmärket Phat Farm om jag inte minns fel...