11 October 2011

Det är någonting speciellt med män som röker. På bild blir det fantastiskt.

Den här karln vill jag plåta. Har tjatat på honom i snart två år. En dag kanske det blir av - vem vet. Och på tal om att plåta ska jag inom en snar framtid plåta en sjukt het 19-årig kille. Jag tänker mig ett träsk, motljus, lensbabyn och 50´an - kommer att bli riktigt fina bilder tror jag.

Annars; Kossan rör sig sakta framåt, uppåt och mittemellan. Den kommande vårterminen närmar sig - ansökan ska vara inne om ett par dagar. Jag hittar i sedvanlig en hel del intressant som inte startar förrän höstterminen 2012. Det blir förmodligen inget plugg i vår - inte på högre nivå iaf. Jag tänker jobba hund på saluhallen ör att senare kunna resa iväg till Bali och hälsa på Robin där. Kanske tar jag och läser upp ett par gymnasiekurser för att utöka mina möjligheter för högre studier - samt för att ha lite pengar att röra mig med därnere.

Inte nog med det. Kameran åker naturligtvis med; förhoppningsvis knäpper jag ett par pärlor för att kunna säga "Hej, jag heter Jannis Tordheim och läser på Nordens fotoskola".