19 November 2008

Hundfajt eller fajitas

- Hej, jag heter A.T. Jag skulle ringa och boka ett återbesök hos er efter magnetöntgen.
- Hej.. ok, vad heter din läkare?
- Hm.. Anders nånting..
- Jaha Anders B. Denna vecka är fullbokad.. Hur allvarligt är det?
- Jag vet inte. Det var väl därför jag fick gå på magnetröntgen!

IDIOT.

Hängde med D igår - hm, känns som att vi är ett par ibland. Igår lagade vi middag, tände mysljus och satt och hade djupa diskussioner, haha! :D På vägen ner till tuben (Rissne) hängde gängen med deras kamphundar (fattar verkligen inte det modet..) - verkade som de var pepp på att skicka byrackorna på mig. Undrar om det syntes att jag var SKITRÄDD.

Idag - träning följt ev en trevlig fika. Cyklade i regnet. Inte lika trevligt.

Fick denna lilja i lördags när vi hade middag här hemma - därav bilden. Gillar egentligen inte macrobilder... känns så lattemorsa-plåtar-blommor-och-vattendroppar över det på något sätt.

Åh, just det! Igår under fotbollsgalan måste det ha skrivits tvhistoria då Håkan Hellström med band körde playback, och ingen i hela jävla bandet höll takten. PINSAMT HÅKAN. Du är kass.

/// Jihad.