23 March 2009


Infallande ljus från fönstret och en kaffekopp.
Fyllde 25 i lördags. Lina, Björn och Peter hade ordnat världens överraskningsfest för mig i Stadshagen. Jag trodde att kvällen skulle se helt annorlunda ut - att vi skulle ses hemma hos dem, äta lite snittar och ta en fördrink för att sedan gå och äta på ngn fancy restaurang på K-holmen. Efter det skulle vi till Marie Laveau där annat folk skulle möta upp oss. Jag hade t.o.m gjort ett event på facebook och bjudit in lite löst folk dit..! Hahaha.
Så blev det inte - utan efter lite "krångel" kommer vi ner i en källare där alla väntade och skrämde livet ur mig! Det var sjukt lyckat! Jag hade verkligen ingen aning. :) Kvällens fest var grymt kul, maten var sjukt god! (haha) Och jag tackar alla som planerat detta - plus alla ni som var med och firade mig! TACK SKA NI HA! :)